U četvrtak, 13. juna, u bioskopskoj sali Cineplexx u Galeriji, održan je događaj koji je privukao pažnju vodećih stručnjaka u oblasti ljudskih resursa i razvoja poslovanja. Na panelu BPO Case Studies čuli smo iz prve ruke šta u praksi znači Business Process Outsourcing i koje benefite ovaj model poslovanja donosi.
Nakon uvodne reči i kratkog filma predstavljanja BPO rešenja (koji možete pogledati klikom ovde), sa nama su svoje priče i iskustva podelili:
Panel je moderirala Ljiljana Medić, Strategic Account Manager ispred kompanije Manpower.
Marko Barišić je otvorio diskusiju, govorio je o novom projektu JTI kompanije (Ploom), izazovima i odlukama koje su dovele do delegiranja terenske prodaje na eksternog dobavljača. Poverenje u partnera od početka je, prema njegovim rečima, bilo ključno za usmeravanje fokusa tima na ključne zadatke, kao i mogućnost da rešenja za sve potrebe nađu na jednom mestu.
Dušan Bijelić podelio je svoje iskustvo o širenju na Adriatic regiju, sa posebnim osvrtom na procese izbora lokacije i pregovora, kao i važnost podrške eksternog partnera u formiranju tima i prevazilaženju izazova u prvim mesecima saradnje. Od Dušana smo saznali kako BPO rešenje može osim strateški, biti i kratkoročni, ali ključan potez za stabilne osnove poslovanja na novoj lokaciji. Saradnja se nastavlja, ali u drugačijem modelu koji u novoj fazi poslovanja najbolje odgovara njihovim potrebama.
Kosta Jović istakao je promene koje su nastale integracijom eksternog BPO provajdera, posebno pohvalivši uspešnost timskog rada između njihovog i MPS Integration tima. Pored osnovnih usluga, naglasio je dodatnu vrednost koju je BPO rešenje donelo njihovom poslovanju, prevazilazeći izazove i uspostavljajući stabilan tim već nakon dve nedelje. Kosta je istakao važnost fleksibilnosti BPO partnera i pristupa koji ne nudi samo uslugu već rešenje.
Srđan Starčević je sa prisutnima podelio uvide u trenutne interne procese kompanije Don Don, ističući kako su kontinuirano u potrazi za unapređenjem efikasnosti i produktivnosti. Razmatrajući mogućnost outsourcing-a, Starčević je objasnio da je ključna prednost BPO-a mogućnost da se kompanija fokusira na svoje osnovne poslovne aktivnosti, dok se rutinski, manje strateški zadaci, prepuštaju pouzdanom BPO partneru.
Ono što je zajedničko našim panelistima i njihovim kompanijama jeste prepoznavanje značaja i snage BPO modela poslovanja, kao izbor pouzdanog partnera – MPS Integration kompanije, koja je deo Manpower holdinga.
Učesnici događaja su salu napustili sa idejama kako BPO može biti deo njihove poslovne strategije za postizanje sledećeg nivoa u poslovanju. Na koktel delu događaja, prisutni su nastavili druženje i razmenu iskustava i ideja o spomenutom konceptu poslovanja.
Za više informacija o događaju i kako BPO može biti deo vaše poslovne strategije, kontaktirajte organizatore ili posetite web stranicu MPS Integration.