Naša koleginica Ana je govorila o trenutnoj situaciji na tržištu rada, kao i o konceptima “One size fit all” i “one size fit one”, o rezultatima istraživanja Talent Shortage, ali i šta je to na šta bi poslodavci trebalo da obrate pažnju kada su u pitanju zaposleni i potencijalno zaposleni. Ana je prezentovala važnosti employer brending-u za svaku kompaniju u uslovima deficitarnosti kadra, odnosno kako doći do odgovarajućih kandidata i kako ih motivisati na dugoročnu saradnju. Ana je podelila sa učesnima informacije o projekatu “Poslovna inkluzija” koji ima za cilj osposobljavanje teže zapošljivih kandidata kroz radionice kako bi se lakše uključili na tržište rada.
Neke od tema o kojima se takođe diskutovalo su: prilagođavanje medijskih strategija Covid-19 stvarnosti, neuromarketing, razvoj, inovacije i društveno-odgovorno poslovanje, ali i budućnosti trgovine u digitalizaciji.
Konferencija FMCG Brand Forum od 2014. godine predstavlja centralni godišnji regionalni događaj za profesionalce i one koji žele da unaprede svoj marketing. Cilj konferencije je da okupi domaće i međunarodne marketing stručnjake koji sa učesnicima dele primere dobre marketinške prakse i rezultate istraživanja tržišta, te je bilo više od 15 govornika koji su izvršni direktori i direktori marketinga vodećih FMCG kompanija.