Dušan Međedovi
Back

Naše vrednosti kao deo korporativne kulture

Naša priča je svakodnevna, jednostavna i nezaobilazna. Naša priča počinje jutarnjom kupovinom, uključuje celu porodicu, brigu o zdravlju, pruža priliku malim lokalnim proizvođačima, ali i povezuje Srbiju sa Evropom i svetom. Govorimo u ime 13 000 zaposlenih iza kojih stoji veoma izazovna godina. Oni su svakodnevno bili oslonac kupcima i celom društvu u najtežim okolnostima izazvanim pandemijom. Ovo je priča o vrednostima i kulturi kompanije koja je deo jednog od najvećih globalnih prehrambenih lanaca. Ovo je priča o Delhaize Srbija.

Naša kompanija je najveći privatni poslodavac u zemlji, a mesečno kroz naša vrata uđe više od milion kupaca koje dočekujemo uz, i pod maskama vidljiv, osmeh i sa robom najvišeg kvaliteta. Odgovornost i kultura koju pokazujemo našim kupcima u supermarketima širom Srbije, identična je onoj koju više od 375 000 naših kolega širom sveta  pokazuju u radu na 11 tržišta na kojima poslujemo.

Biti deo jednog internacionalnog lanca kao što je Ahold Delhaize, velika je odgovornost, ali i privilegija i prilika da prakse najboljih na svetu prenesemo na lokalno tržište.

Naša priča je ipak lokalna, satkana u komšijskom odnosu, poverenju i usluzi koja je tu nadomak svih nas, u najbližoj Maxi, Mega Maxi, Tempu, Shop&Go ili na klik udaljenoj Maxi online prodavnici.

Dugogodišnji rad i kontinuiran napor da budemo bolji komšija zajednici u kojoj živimo i radimo, bolje mesto za rad i bolje mesto za kupovinu rezultirao je ogromnim poverenjem koje uživamo u našem poslovanju. Na rafovima prodavnica kupce uvek očekuju sveži, pristupačni i inovativni proizvodi, a na raspolaganju su im odlične cene, promocije i pre svega ljudi, naši zaposleni. Poverenja nema bez ljudi i oni su naš najvažniji resurs. Zahvaljujući njima, mi danas jesmo sinonim za dobar osećaj prilikom kupovine.

Naše korporativne vrednosti predstavljaju temelje poslovanja svih naših planova za razvoj, kao i temelje svakodnevnog ponašanja. One su suština naše korporativne kulture i zajedničke su za sve članove naše velike porodice. A kako i ne bi bile? Kada ih nabrojimo: smelost, integritet, timski rad, brižnost i humor, vidimo da su upravo oni, naše kolege, u njihovom središtu. Oni, sa svim svojim sposobnostima i planovima, sa ličnim osobinama i razlikama, čine ih jedinstvenim.

Kroz korporativnu kulturu, razvoj zaposlenih, ali i kroz pružanje inkluzivnog i bezbednog radnog okruženja Delhaize Srbija svakodnevno ulaže u svoje saradnike. Trudimo se da budno pratimo njihov razvoj, da ih edukujemo i unapređujemo u okviru njihovih radnih jedinica, kao i kroz celu kompaniju. Kroz niz tema i radionica, učesnici tokom godine nadograđuju svoje veštine i zajedno kreiramo lične razvojne ciljeve. Ali, ovde se ne radi samo o ličnom razvoju, već i o nadogradnji timskog duha, koji je neophodan da bi jedna kompanija uspela. Timski duh se neguje ne samo da bi se zajedno preuzela odgovornost i obezbedila saradnja u svakodnevnom radu, već da bi se lakše sprovele promene i mnogi inovativni projekti koje pokrećemo. Naš timski duh je prepoznatljiv jer ga svakodnevno osnažuju sve naše kolege, koje uvek nađu vremena da budu #TuJedniZaDruge, da pruže podršku svom timu, da podele uspehe i izazove i zajedno smelo koračaju ka novim poslovnim uspesima.

Sloboda da budemo smeli je ono što nas naročito inspiriše. Ostavlja nam prostor da primetimo gde postoje mogućnosti za unapređenje, a našim kolegama daje odrešene ruke da u saradnji sa kolegama iz drugih brendova širom sveta razmene iskustva i ideje koje potom mogu da primene u našem poslovanju. Podržavamo smelost naših kolega da uvek streme da budu bolji. Zajedno slavimo uspehe i nagrađujemo ih. Smelost koju prepoznajemo kod mladih ljudi na početku karijere nam je takođe vredna. Oni su budući lideri, a mi kao kompanija osećamo odgovornost da budemo tu za njih. Zato smo i strateški opredeljeni da kroz naše program za talente Find Your Place @ Delhaize i Retail Management Traineeship damo krila njihovoj smelosti i čvrste osnove njihovom profesionalnom razvoju. I tu delujemo kao tim. Naše kolege postaju mentori i buddy-ji mladim ljudima i brižno koračaju uz njih na putu karijernog razvoja.

Ta brižnost nas čini posebno ponosnima, jer ona prevazilazi okvire naše Delhaize porodice, kao i okvire našeg poslovanja. Mi kontinuirano brinemo i o zajednici u kojoj poslujemo. Delhaize Srbija je najveći donator hrane u zemlji. Samo kroz društveno odgovorni projekat “Pomažemo da imaju i oni koji nemaju” tokom poslednjih šest godina donirano je zajednici više od 5 000 tona namirnica. U isto vreme smo i najveći recikler u zemlji, sa preko 12 000 tona recikliranog otpada, jer verujemo da snažna zajednica može da postoji samo u ekološki zdravoj sredini. Svoju posvećenost održivom poslovanju pokazujemo i kroz uvođenje ekološkog sistema razhlade u naše supermarkete, smanjenje emisije CO2 za 2,4% i smanjenje potrošnje električne energije za 2,4% u prethodnom periodu.

Sve ovo su samo neki od razloga za čuvene osmehe naših kolega, vidljive i pod maskama, uz koje vas pozdrave dobro poznatim “Dobar dan, kako ste?”. Odmereni smo, čvrsto stojimo sa obe noge na zemlji, trudimo se da uvek vidimo dobru stranu, spremni smo na šalu i na sve aktivnosti koje promovišu duh zajedništva. Jer humor je ipak jedna od naših vrednosti koje pažljivo negujemo.

Pročitajte još tekstova

Vladan Živanović

Uspešno delegiranje & upravljanje u uslovima rastuće fleksibilnosti na poslu

Da sam imao prilike da na ovu temu odgovaram u nekim, nazovimo ih „mirnodopskim“ uslovima, verujem da bi veći deo mojih opaski bio vezan na relativno…
Marijana Poznan

Izazovi regionalnih pozicija

Kako premostiti razlike u poslovnoj kulturi prilikom upravljanja timovima iz regiona? Kako uspostaviti poverenje sa timovima u zemljama koje su izvan…
Bogdan Pavlović

IT u ne-IT kompaniji - kako privući kandidate?

IT kadar, bar u našoj kompaniji, predstavljaju brojni i veoma različiti profili: sistem inženjeri, devops inženjeri, mrežni inženjeri, ERP…
Mirjana Djordjevic

Tržište orijentisano ka kandidatima i izazovi u IT industriji

Prošli ste kroz pačvork medijskih naslova koji godinama unazad prate IT industriju u Srbiji. Evidentan je ubrzani razvoj kome, čini se, nema kraja,…
Ana Santovac

“Lean kandidati” u proizvodnom FMCG-u

Pojam Lean-a, kao i pojmovi kao što su Continuous Improvement, 5S, Kaizen, Just in time, Poka-yoke, Kanban i drugi, već su dugo poznati na domaćem…
Aleksandar Hangimana

Snaga donošenja odluka

Imajući u vidu da je čak i sam Šekspir imao poteškoća da razreši poznatu dilemu „Biti ili ne biti“, nama ostalima čini proces donošenja odluka…
Aleksandar Hangimana

Inovacije u službi ljudskih resursa

Brzina digitalizacije je ogromna i nijedan formalni obrazovni sistem na svetu se tome ne može prilagoditi
Petra Spasojević

Šta preporučujemo top menadžerima kada traže drugi posao?

Situaciju traženja novog posla, bilo aktivno ili kroz tzv. ispitivanje tržišta, svi kandidati, a naročito C-level profili, trebalo bi da dočekaju…
Aleksandar Hangimana

Humana digitalizacija

I u HR sferi prisutna je transformacija uloge od službe podrške zadužene za radnu disciplinu, obuke i motivaciju, ka biznis partneru koji…
loading-gif